Total lycka!!!

Min älskade Patrik har gått ner på knä, sagt hur mycket han älskar mig och friat!

Svaret var självklart JA!!!

Lyckan är total och jag svävar på rosa moln.

Datumet är ännu inte satt men det blir vi två sommaren 2011.
I går var vi och kollade ute i Skerke och kollade på den kyrkan. Jag vill helst gifta mig i Lundby kyrka och vi ska åka dit nästa helg och ta oss en titt. Den är väldigt populär så vill vi ha den så måste vi boka snart.
Det är ganska mycket som man ska tänka på och planeras.
Vilka bjuder man? Vad för slags mat? Vart ska vi ha festen? osv osv... Det är tur att vi har lite mer än 1 år på oss att planera.

Jag har bestämmt mig för att lägga ner den här bloggen och kommer i fortsättningen att blogga på underbarheten.blogg.se

Nytt liv, ny blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback