Lite uppdatering kanske

Jag blir bara sämre och sämre på att uppdatera bloggen... men jag har inte haft så mycket tid. När man väl har kommit hem från jobbet på kvällarna så är jag trött och vill bara sova.

Jag kan dock lova att det kommer att bli bättre. :D

Helgen har varit mycket trevlig. I fredags var det valborg. Vi hade lite kompisar över hos oss. Blev riktigt trevligt. På lördagen var jag, Tina, Anneli och lilla Alicia hemma hos Evelina. Vi grillade, drack vin och kollade på körslaget. synd att inte Team Picasso vann. Dom var helt klart bäst!
Grabbarna hade avslutning med innebandylaget... och vi kan väl alla gissa hur det slutade. Jag vakande av att jag fick ett sms av Patrik kl 9 på söndags morgonen. Han hade somnat hos en kompis... suck. Jag var ganska sur och som straff fick han städa medans jag låg i soffan och pillade naveln. hehehe
Rätt åt honom!!

Sen var det dags för den årliga grillningen hemma hos min farbror Lars. Grymt gott som vanligt! Vi kom inte därifrån förrän runt sju tiden. Farmor släppta av oss hos Patriks föräldrar.  Dom hade en massa strul med datorn och vi gjorde så gott vi kunde men problemet kvarstår tyvärr.

vi kom hem ganska sent och vilekt gjorde att det tog i att kliva upp på måndagen.... jag gillar inte att vara så trött så att man knappt kan hålla ögonen öppna. Jag har fortfarande inte kommit in i min sömnrytm.
I kväll MÅSTE jag gå och lägga mig i tid!

Jag ska iväg till Tina efter jobbet och fixa till naglarna.. eller det ser mer ut som klor nu. Dom är grymt långa.. lite jobbigt att skiva mail och knäppa knappar.

Oj oj.. jobba vidare nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback