Vilket j**** skit väder!

Vad hände med solen och värmen??? Det var så underbart skönt i lördags och nu... snö... igen!!
Dessutom ska det regna i eftermiddag. Slask väder är det bästa jag vet... NOT!!!

Jag börjar bli ssssååååååå trött på snö och kyla. Jag vill ha vår!!

Får kanske svänga förbi hos Bästa Tina i veckan och få lite solterapi. Skulle verkligen behöva det...

Gårdagen flög förbi i en rasande fart. Allt gick helt smärtfritt på jobbet, vilket var underbart, och på kvällen hade jag en trevlig middag med Sanna. Hon hämtade mig på stationen och sen åkte vi till grekiska kolgrillsbaren. Jag älskar grekiskt!

I dag händer det inte så mycket. Jag hoppas att allt går lika bra på jobbet och att jag kan komma ifrån redan halv fem. Behöver göra några ärenden innan jag tar tåget hem.

Nu ska jag fortsätta jobba. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback