Twilight!!!

Igår såg vi äntligen på Twilight. ÅÅÅÅÅHHHHHHH vad bra den var!
Jag kan verkligen rekomendera den. Till och med Patrik gillade den.. då är det en bra film.
Romantik, spänning och action!

Är det ok att bli kär i en film?? I så fall så är jag helt over my head in love!!!!

Om två veckor får jag hem New Moon... hoppas den är lika bra.

Igår läste jag ut När jag hör din röst och på måndag ger jag mig på bok nr 3, Ljudet av ditt hjärta.

Patrik har precis åkt iväg till Stockholm med Per och Masen. Jag ska iväg och handla med mamma. Funderar på att införskaffa mig nya skor. Det behövs.

Ikväll kommer tjejerna för lite fest och melodifestivalen. Kommer bli jätte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback