Tiden går fort när man har kul

Det har redan gått 1 månad sen jag började på Dustin. Jag fattar inte att tiden gått så fort.
Jag trivs riktigt bra och hoppas att allt kommer att fortsätta gå bra när Michaela går på mammaledighet på fredag. Det gör det säkert. Jag börjar bli bekväm i min roll och kan det mesta.

Annars har det inte hänt så mycket. I helgen var det finalen i melodifestivalen. Tjejerna var hemma hos Tina och det blev även utgång. Det behövde jag verkligen. Det var jätte kul att komma ut och dansa av sig lite!
Tack för en trevlig kväll!!!

Jag behövde som sagt komma ut, jag har varit lite anti mot det mesta den senaste tiden och vet väl inte riktigt varför... sen 30 årskris skulle jag gissa på.
Det känns som att det är något som saknas i livet... jag står still på något sätt, det rullar inte som jag vill och det gör mig irriterad. Som f****n.

En sak vet jag iaf.. det som är mest jobbigt måste jag jobba på snabbt. Vad som är händer så får jag inte låta det bli värre...
Jag kommer att få några dagar till mig själv nu. I morgon åker Patrik och Micke upp till Östersund för att hälsa på Anders.
På ett sätt ska det bli skönt. Skönt att få tid att tänka och rensaka mig själv... vad vill jag och hur gör jag för att få det jag vill att fungera på bästa sätt.
Jag kommer självklart att sakna min älskling men det ska som sagt bli skönt.

Nu är det dags för fika. Gruppchefen har bakat äppelkaka. Mums!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback