Oj.. redan tisdag kväll

Tiden verkligen flyger fram. Det känns som att det var söndag igår....

På jobbet är det full fart. Om en vecka går Michaela på föräldrarledighet och lämnar över till mig. Det känns lite skrämmande måste jag säga. Jag hoppas att jag har hunnit lära mig allt jag ska och att jag sen gör ett bra jobb. Vill helst inte orsaka en massa stora misstag som att t ex betala en faktura med fel valuta. Det vore katastrof!

Det ända jag kan göra är att lita på mina kunskaper och sen hoppas jag att det går bra... eller ja, det måste gå bra helt enkelt.
Jag ska inte ta ut något i förväg.. det är väl då allt går åt skogen. :D

Helgen närmar sig med stormsteg.. Fredagen blir ganska lugn och sen på lördag är det melodifestivalen, finalen! Vi blir som vanligt ett gäng tjejer här och vi kommer även som vanligt ha super kul!!!

Nu måste jag hoppa i säng... klockan ringer 04,45. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback