Jag är verkligen sämst...

Usch vad dålig jag är på att uppdatera bloggen! Helt sämst måste jag säga!

Jag ska försöka att bättra mig.

Jag tror att en av anledningarna till att jag inte har skrivit så mycke är att det händer väldigt mycket just nu... med mig själv.
Jag skrev tidigare att jag trodde att jag gick igenom någon slags kris och det kan jag säga att jag gör.
Och som vanligt har jag valt att stänga inne allt. Inte bra!

Jag fick rådet av mina bästa vänner att inte hålla saker inom mig, utan att öppna käften och prata när jag inte mår bra. För det är jag verkligen sämst på.... jag har jätte problem att prata om att jag mår dåligt. Mycket beror väl på att jag tycker att mina problem är inget jämfört vad många andra har gått igenom.
Mina problem ska inte behöva ta upp någon annans tid... men även jag behöver ju prata av mig ibland.

Fast det är svårt.... jag vet inte om jag vågar öppna så mycket... jag som alltid är stark... kan jag inte få gömma mig istället? Det är enklare...




Ja, jag går igenom en kris! Så... nu har jag sagt det. Jag har inte kommit så långt att jag kan säga vad det är men jag tror att vissa kan gissa...

Jag ska bara lista ut hur jag ska ta mig ur den... är det värt att slåss?? Vad händer om jag får ett nej?

Mycket att fundera över.... kanske mår lite bättre av sömn.


Kommentarer
Postat av: Tina

Du vet att dina problem är lika viktiga som alla andras, stora som små! Du vet också att vi alla finns här utifall du vill ventilera dig! Jag har samma problem med att prata, men det kan vara skönt att dela med sig och få släppa lite på bördan :)

kramar om

2010-03-31 @ 17:00:18
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo jag vet. Det är du och jag Tina. =) Vi får väl ta en kväll och släppa taget om våra problem...

Tack för stödet!

Kram

2010-04-01 @ 12:24:34
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Liten

Vet precis hur du menar.

Det är otroligt svårt att öppna munnen och prata om det som är jobbigt. Men det är precis som Tina säger, alla problem man har är lika viktiga, stora som små.

Krama!

2010-04-01 @ 14:56:49
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback