En rolig helg

Helgen har varit rolig och fart fylld.

I fredags var det kick off på Café Opera. Det var riktigt kul! God mat, bra band och underbar stämning Synd bara att det var så fruktansvärt dyrt. Jag betalade 89 kr för ett glas vin!!!! Jösses!!
För samma pengar kan man få ett bra rött vin på systembolaget. Men men... kul hade jag!
Jag tog sista tåget hem... jag blev ganska trött där runt halv elva tiden. Jag hade ju gått upp halv fem på morgonen så jag är glad att jag höll mig vaken så länge.

I lördags var jag ut och handlade med mamma och hennes väninna Marianne. Jag var tvungen att fixa en säkring till dimmern i badrummet,t som hade gått på fredags morgonen. Det är lite jobbigt att duscha och sminka sig i mörker. Sen blev det systembolaget, guldfynd och kappahl. Hittade inga kläder men jag köpte några nya ringar på guldfynd. Nu har jag äntligen skaffat mig en tumring. Jag tycker det är ssååå snyggt.

På kvällen var det fest hos min kusin Eva. Den bjöd på nästan allt. En as dryg och full kille som var på alla brudar, han sket fullständigt i hur man såg ut, vilket han också mer än gärna berättade. Han var bara ute efter någon som ville ha sex. Han sa att jag hade en stor röv och min kusin Eva var fet men knullbar. Oj oj.. så säger man inte om man inte är beredd att ta konsekvensen.. Eva gick på hårt mot honom, var nära att smälla till honom och till slut slängde vi ut honom. Sån jävla idiot.
När alla åkte ner till stan cyklade jag hem. Kände att jag inte hade råd att gå ut på krogen. Sen var det väldigt skönt att åka hem och somna i soffan. :D

I dag har jag mest plockat hemma och diskat. Passade även på att tvätta mina vinterjackor och byta lakan i sängen. Det finns inget bättre än att lägga sig i en säng med nytvättade lakan. Underbart!
Men det bästa är att Patrik äntligen kommit hem från Östersund. Jag har saknat honom jätte mycket!
Det har varit 4 långa dagar utan honom. Skönt att ha honom hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback