Dålig uppdatering märker jag

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen den sista veckan. Jag skyller helt på det kaos som har varit med alla tåg.
För dom som inte vet så pendlar jag varje dag till Stockholm och mitt jobb som ekonomiassistent på Dustin. Det är väl ingen som har missat allt kaos som har varit runt SJ och inställda tåg.

Förra veckan sov jag hos Louise två nätter och sen resten av veckan har jag inte varit hemma förrän halv nio på kvällen.
All min tid hemma har bestätt av att äta och sova, mer har jag inte haft tid med. Vilket har varit väldigt jobbigt...

En sak som dock har varit bra med veckan är att jag har fått tid att äntligen börja läsa Twilight böckerna.

Jag fastnade på en gång i den första boken, Om jag kunde drömma - specialutgåva, Edward berättar om första mötet med Bella.


Jösses va bra den var!!!!! Jag blev helt till mig av allt... det både spännande, pirrande i magen och romantik samtidigt. Det tog mig 4 dagars pendling, totalt 10 timmar att läsa ut den.

I dag började jag på bok nr 2, När jag hör din röst


På mina två timmar på tåget, fram och tillbaka, så lyckades jag nästan komma halvvägs i boken. Jag kan verkligen inte släppa böckerna. Helt såld.
Det kanske låter konstigt men ni vet hur man målar upp sina egna bilder i huvudet när man läser... jag kan inte sluta tänka på det jag har läst.
Då vet man att det är en bra bok.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Jag behöver all sömn jag kan få.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback