Välkommen 2010!

Då har vi ringt in det nya året, blivit av med baksmällan och kan äntligen röra på sig utan att bli lillamående. Så kan man beskriva gårdagen. Dagen efter är aldrig rolig. Jag hade bara lite huvudvärk när jag vaknade och var mest seg resten av dagen. Vissa hade det mycket värre...
Stackarn Patrik var tvungen att jobba... jag led verkligen med honom.

Nyårsafton blev lyckad. Det var jag och Evelina som höll i allt. Vi var 18 personer som åt. God 3 rättersmiddag, fördrink, snaps till maten.. ja vi har tänkt på allt. Kvällen bjöd också självklart på sedvanliga beteenden som tillhör nyår. Fylla, spyor, otrohetsanklagelser, bråk... men till 98% av kvällen var super kul!

Tack alla för att ni kom och jag hoppas att ni hade trevligt!
Tack Evelina för att vi fick ha festen hos dig!

Av någon konstig anledning så har jag inte tagit ett enda kort efter middnatt... men det här kan jag iaf bjuda på.
       

Ber om ursäkt för den lite dåliga kvaliten... man är inte så stidig på handen när man fått i sig en massa alkohol. ;)

Nu ska jag gå på bio med min bror Mattias och hans son Elias. Alvin och gänget 2 blir det. Det var jag som ville se den först och det var inga problem att få med mig någon. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback