Uppsagd

I dag har jag varit hos konkursförvaltaren och blivit uppsagd från och med den 4 februari. Skönt att få det gjort. Nu vet jag när jag kan vara tillgänglig för ett nytt jobb. Dessutom så får jag garantilön för januari.. slipper oroa mig för pengar och stressa med att skaffa nytt jobb.

Nytt jobb är självklart prio 1. Att gå hemma suger otroligt mycket!

Orkar inte göra det nå mer, tråkigt.

I morgon ska jag ner till arbetsförmedlingen med lite papper från förvaltaren. Det är mycket att tänka på och mycket papper som ska skrivas på och skickas in till advokater och myndigheter. Jag hade ingen aning om att det är länstyrelsen som ska ha min anmälan från arbetsförmedlingen. Det är tur att advokaten var snäll och förklarade allt.

Nu ska jag dricka lite kaffe och kolla om det finns några intressanta jobb på markanden. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback