Underbar dag

I dag har jag haft min brorson Elias här hela dagen. Vi har spelat wii, xbox, kollat på film, ätit pizza och mysigt i soffan. En helt undebar dag. :D
Det bästa av allt är att han tyckte det var jätte kul. Han sa "nästa gång kah kommer så kan jag sova över".
Mitt hjärta smälte!!!
Blir så glad att han gillar att vara här och umgås med gamla faster Anna.

Han mamma Kicki kom och hämtade honom halv sex.

Jag har äntligen fixat en kalender. Det behövs nu när det "nya" livet har börjat.
Ut med det gamla som inte fungerar och in med det nya som förhoppningsvis fungerar bättre. :)

I morgon ska jag träna med Evelina på Njoy. Dom har "gratis prova på" just nu och tänkte passa på att testa deras gym. Sen ska vi springa på stan och shoppa lite... eller rättare sagt Evelina ska shoppa. Jag följer bara med som smakprov.


Dags att ta hand om disken och sen söka jobb.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback