Stackars Elias!!!

Min brorson Elias ligger på sjukhuset och väntar på att bli opererad. Han ramlade idag när han åkte skidskor på idrotten i skolan och bröt armen. Stackars liten!!
Det måste göra j**igt ont. När jag var 9 år så ramlade jag också på skridskor och fick en spricka i handleden... jag kommer ihåg hur ont det gjorde. Vågar inte ens tänka på hur ont lillen har.

Jag hoppas han blir bra snart.

I dag gjorde jag min andra dag som mattant, ska även vara där i morgon också. Är helt slut i både kropp och knopp. Jag är varken van att jobba så hårt med kroppen, tunga lyft och allt sånt. Jag är ju en kontorsråtta nu för tiden. Sen att gå upp så tidigt på morgonen är jag inte heller van vid. Åsa hämtar mig kl 6 på morgonen så det blir att kliva upp runt tjugo över 5.
Jag brukar annars inte rulla ur sängen förrän tio, halv elva tiden. hehe


Nu ska jag fixa lite mat. Patrik kommer väl hem från gymmet snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback