Måndag igen

Helgerna går alldeles för snabbt nu för tiden. Känns som att man inte hinner med något..
Nu är det iaf måndag igen. Ny vecka, nya utmaningar.

Dagen består av att städa bort det sista av julen. Gardiner ska bytas och tomtar ska bort. Ja jag vet att jag är lite sen men men... vem har bråttom?!? Inte jag :)

Halv fem är det dags att träna. Aerobic Strip och Aerobic Dance står på schemat. Ska köra ett dubbelpass idag. Jag måste skärpa mig när det gäller träningen. Nu går det väldigt långsamt och jag erkänner att jag är lite lat... och ger även upp ganska fort om det inte går som jag vill. :(

Jag beundrar dom som har disciplinen till att träna varje dag, oavsett om dom vill eller inte. Bra jobbat säger jag bara och ge lite av er disciplin till mig. Jag behöver den verkligen!

Jag beundrar alla som ger allt för sitt mål... även om jag kanske inte håller med i alla beslut och mål som alla har så tycker jag iaf att det är beundransvärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback