Intervju i Stockholm

I går var jag i Stockholm på intervju. Efter försenade tåg och framflyttad intervjutid så är jag riktigt nöjd. Jag missade bussen på morgonen och jag tror att det var ödet. Jag träffade en kvinna som jag började prata med och det visade sig att hon var ekonomichef på ett företag i Stockholm och även hon var på jakt efter en ekonomiassistent. Tekniskt sett så hade jag en jobbintervju på tåget. :)
Jag skulle höra av mig om jag inte fick det andra jobbet som jag skulle på intervju för.
Snacka om tur!

Eftersom min intervju hade blivit framflyttad i 2 timmar så ringde jag och väckte Louise sen tog jag t-banan till henne för lite frukost/lunch.
Hon följde med mig sen till intervjun. Vi skulle in till city sen och spana. Vi hade en jätte trevlig dag. Det är alltid kul att träffa Louise.. synd att det inte ske så ofta som man vill.

Intervjuen gick bra och jag är som sagt nöjd. Nu hoppas jag bara att jag får ett positivt svar, vilket jag ska få idag. :S


Håll tummarna för mig! Jag behöver verkligen det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback