Helgen är här....

... och jag hoppas att den blir underbar.

I morgon åker jag, Evelina och hennes 2 barn på kryssning till Helsingfors. Om allt går som planerat så kommer vi att ha en helt underbar resa.
Evelina är självklart orolig över att en av hennes söner kommer att få spel och allt kommer att vara förstört men jag är lite mer optimistisk av mig, det kommer att går bra. Jag är den lugna av oss och har självklart en plan hur vi kan gå runt alla eventuella problem.
Jag har kollat mycket på "Supernanny" på tv nu när jag har varit hemma så jag har lite trix i skjortärmen... hehe

Åh suck... det lät nästan lite patetiskt..... "jag har inga egna barn men ändå kan jag lösa problem" hmmmm.
Jag har en massa syskonbarn och även varit nanny i USA... jag tror nog att jag kan hantera en jobbig unge i 36 timmar. Han kommer att älska mig när den här resan är över. Det är målet!!!

Det händer ganska mycket runt mig just nu... tyvärr så kan jag inte gå in på det just nu. Jag vill inte ha några negativa tankar eller reaktioner runt mig nu som kan störa.

Jag vet att det är vissa som läser min blogg och som mer än gärna vill tycka till om mina val i livet. Jag orkar inte höra deras svar på det jag ska göra då dom själva inte riktigt följer sina egan råd ibland... dom säger en sak en gång, "gör inte så, gör så här..." och bara några månader efter gör dom precis samma sak som jag gjorde. Lite dubbelmoral kanske...

Det som kommer att hända är för mitt eget bästa. Jag har det fulla stödet jag behöver från dom som verkligen älskar mig och det är det som räknas. Om ni verkligen känner mig så vet ni vad jag har gått igenom och vet vad jag kämpar emot, jag skulle må så mycket bättre om jag visste att jag har ert stöd!

Dags att sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback