Det snöar.... som f*n!!

Nu snöar det igen... och det är inte lite snö som kommer. SMHI räknar med 10-15 cm under dagen.

Jag börjar bli riktigt trött på all snö nu... vill ha sommar. :( ja ja, inte mycket att göra.
Hoppas bara att tågen inte blir försenade i morgon när jag ska till Stockholm och hälsa på Louise.

Kryssningen var riktigt trevlig. Det var jag, Evelina och hennes grabbar Rasmus och Emil som åkte till Helsningfors. Det var lite bråk men allt gick annars hur bra som helst. Grabbarna var jätte duktiga och lyssnade på både Evelina och mig.

Lite bilder från första kvällen.










När vi kom in till Helsningfors så upptäckte vi ganska snabbt att dom öppnar inte butikerna förrän kl 12 på söndagar. Så det blev inte mycket shopping men det gör inget. Jag hade fullt upp att inte förfrysa... det var svin kallt. Jag hade ingen känsel i benen när vi kom tillbaka till båten. Efter att ha vilat lite gick vi och badade. Det var uppskattat av grabbarna och jätte skönt. Vägrade nästan kliva upp ur bubbelpoolen. :)

När båten la ut var det dags för buffé.
All you can eat, I like!
Tyvärr var det även All you can drink... oj oj, sånt är farligt. Vinet var supergott... lite för gott kanske. :D






Som sagt... All you can drink haha


Man måste bjuda på sig själv ibland :D


Vi blev ganska runda under fötterna.... men vi hade jätte kul!

Tack Evelina för en rolig kryssning!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback