9 barn i 96 kvm???

Jag sitter och kollar på "Familjen annorlunda" på tv4 och en familj som bor i en 4 rums lägenhet på 96 kvm i Märsta, dom har 9 (!) barn. Snacka om trångt!!!

Jösses!

Helgen har varit bra. I fredags var jag bara hemma. Sanna kom över och kollade på Let´s Dance.
I lördags kväll festade jag med mina kusiner Eva och Åsa. Vi kom fram till att det var 6 och ett halvt år sen sist. Då var det fan på tiden.
Det var förfest med Singstar hemma hos en tjej som heter Sandra innan vi åkte ner till bmb. Jag åkte hem runt ett tiden.... hade fått i mig mitt vin lite för fort. ;)

Då kan ni nog gissa att söndagen blev lugn. Kollade på skräckfilm, "The Haunting"... vilket gjorde att jag hade lite problem att somna. Men jag kan rekomendera den.... riktigt bra!!

Idag har jag varit på Aerobic Strip på njoy. Gud vad kul det var!!! En gång i veckan i 10 veckor. Kommer att vara en fulländad strippa efter det här :D

Jag var även ner till stan och träffade Evelina. Vi var och betalade inför kryssningen den 23 januari. Det blir jag, Evelina och hennes två bran, Emil och Rasmus. Kommer bli super kul!!

Annars så händer det inte så mycket.... jo i morgon ska jag extraknäcka som mattant igen. Pengar kan man alltid behöva. :D

Nu ska jag återgå till "Familjen annorlunda".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback