Nu är det helg

Helgen är äntligen här. Skönt!!

Tyvärr så startade min helg med tråkiga nyheter. En nära vän till min mormor och som jag har känt i hela mitt liv har gått bort. Hon somnade in igår natt efter en tids sjukdom. Ingen visste att det var så allvarligt som det var... riktigt tråkigt. Hon var alltid glad och sken upp som en sol varje gång vi sågs. Hon var ett stort stöd när morfar gick bort. Jag kommer att sakna henne väldigt mycket.

Ingergerd R.I.P

I kväll blir det ganska lugnt. Patrik ska på hockey och jag ska vara hemma och slappa. I morgon ska jag åka och bada med Evelina och hennes pojkar. Jag hoppas att även Emilia och Meya följer med. Vi kommer att ha ssssååååå kul.
På kvällen sen ska vi till Micke och Emilia på middag. Det ska bli riktigt trevligt! Jag ser fram emot det. Får man chansen att gulla med prinsessan Meya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback