Kaoset har lagt sig

Idag är det inte lika mycket kaos i sthlm. Nästan alla t-banor rullar och det är inte så mycket folk som trängs. I natt sov jag hos Louise igen. Jag var lite orolig att det skulle vara kaos på morgonen men det gick bra. Tanken var att stanna i 2 nätter men efter att ha fått lite sömn, jag sover inge bra när jag inte är hemma, och haft en katt som har klättrat över mig så åker jag hem idag. Det går ett tåg om 1 timme. Jag bara hoppas att det inte är fullt. I morgon går tåget som vanligt kl 6 men sen är många inställda. Som vanligt alltså. ;) Börjar bli van måste jag säga. Det ska bli skönt att komma hem. Jag saknar min älskling, tycker inte om att vara ifrån honom. Hörs senare. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback