I morgon gäller det!

Nu är jag riktigt nervös... I morgon börjar jag på mitt nya jobb på Dustin.
Jag ser fram emot det och kommmer att göra mitt bästa. Det kommer att vara en tuff första vecka. Mycket att lära sig och många nya arbetsuppgifter.
Men det ska bli ssssååååå kul.

Helgen har varit lyckad. I fredags blev det en lugn hemma kväll och i lördags var det tjejfest hos mig. Melodifestival och Wii! Så kul!

Tack mina vänner för en rolig kväll!

I dag är det också alla hjärtans dag. Jag fick en vacker ros bukett av Patrik. Själv så lagade jag en romantisk middag och tog även hand om disken.

Nu måste jag gå och lägga mig. Klockan ringer 5.30 i morgon. Jag kommer inte ihåg sist jag gick upp så tidigt.
Hoppas jag kan sova i natt.. hihi


Kommentarer
Postat av: Rickard

Va, jobb på Dustin! Det lät roligt? Skall du packa varor? :)

2010-02-14 @ 23:02:39
URL: http://www.facebook.com
Postat av: Anna

Tack! Jag har fått jobb som ekonomiassistent. Ska bli kul! :)

2010-02-15 @ 06:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback