En bra första dag!

Min första dag har varit riktigt bra. Många nya ansikten och namn, mycket information och mycket nytt att lära mig men jag har haft ssssåååå kul. Jag längtar till i morgon! :D
Jag är helt slut och kommer att sova som ett barn inatt.

Det blev dock lite stressigt när jag skulle gå från jobbet och lyckades glömma mobilen men det ligger ganska säkert på mitt bord. Mellan kl 18 och 7 så är min avdelning låst och det är bara behöriga som kommer in. Men det var lite jobbigt när jag skulle ringa hem och säga att tåget var sen och upptäckte att jag glömt den men men.... jag får hänga den runt halsen i morgon. :)

Nu ska jag gå och lägga mig.

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: linda

Hihi tack :) ja den har ja gjort sjävl

2010-02-16 @ 08:03:11
URL: http://lindahogfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback