Det säkra före det osäkra

Med alla förseningar och inställda tåg till och från huvudstaden så har jag valt att sova hos Louise i bromma i natt. Jag vill inte chansa att tågen går som dom ska i morgon. Det är ju inte så bra att komma sent till jobbet min andra vecka. Det är skönt att man har vänner som ställer upp. Tack Louise! Nu sitter jag iaf på tåget. Måste erkänna att jag är lite rädd. Det låter som att tåget ska gå sönder och spåra ur. Jag skämtar inte! Det slår och skakar jätte mycket! Det är nog bara isbitar som är ivägen. Men ändå... Ja ja, till något annat. Helgen har varit lugn och skön. Bara varit hemma med min sötnos. Måste ladda batterierna till nästa helg, då är det kryssning! Yeah! Hörs i morgon! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback