Onsdag....

Snart helg.. igen.

Jag både älskar och hatar 4 dagars veckor. På ett sätt är det ssssåååååå skönt att bara behöva jobba i 4 dagar men samtidigt ska man hinna med enormt mycket på bara 4 dagar.
Jag har hur mycket som helst att göra just nu och vetefan om jag kommer att hinna klart och så j***la kul är det inte att jobba över på kvällarna. Speciellt inte eftersom mina dagar redan är ganska långa...
Inte mycket att göra åt det. Får lägga i en högre växel i morgon och jobba arslet av mig.

I kväll när jag kommer tillbaka till västerås ska jag träffa Sanna. Vi ska gå ut och äta lite gott och det blir även lite vin. Vardagslyx.. sånt behövs ibland. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback