Oh my dear lord!!!

Det är det bästa sättet att beskriva min träningsvärk.... jösses vad ont jag har. Men ack så skönt!!! hahaha
I går körde jag cirkel på wellness studion. Där använder man sig av vibrationsplatta och då jobbar kroppen dubbelt. 30 minuter på en platta är detsamma som 60 min aerobics, och det känns dagen efter kan jag lova. Det var länge sen jag hade sån träningsvärk som jag har idag men det blir bättre för varje gång.. hoppas jag iaf.

Jag har äntligen tagit tag i träningen. 4 pass i veckan har jag bokat upp mig på och sen ska jag försöka komma ut och springa två gånger iveckan också. Uppladdningen inför Vårruset den 18 maj är i full gång. Målet är att springa hela sträckan, vilket jag hoppas att jag orkar. Får träna mer, övning ger färdighet. :D

Fredag och helgen är här. Dessutom är det lön!! Igår kväll la jag in alla räkningarna och upptäckte att jag kommer ha ganska mycket pengar kvar. Sweet!!
Jag ska spara det mesta men bara tanken att veta att jag har pengar kvar är helt underbart. Lite ska jag dock spendera idag. Jag ska träffa Louise efter jobbet och shoppa loss i Stockholm. Efter det blir det middag och vin innan jag tar tåget hem. :)



Det ska jag ha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback