Frivillig vaccination

Vilken sprut rädd idiot ställer frivilligt upp och vaccinerar sig?? Jo, jag.

Efter ha funderat på det en "lång" stund (20 minuter) så bestämde jag för att vaccinera mig mot TBE (virus som överförs via fästingar). Vi fick chansen i dag på jobbet att vaccinera oss för halva priset och passade på.

Jag är som sagt rädd för sprutor men det gick jätte bra. Det är när jag ser nålen innan som det brukar gå åt helvetet och den här gången var jag klok nog att inte titta på den. Lotta satt brevid mig och höll mig i handen. Kände mig som ett litet barn.. haha
Tack vännen för stödet!

Det är redan torsdag och jag måste börja planera helgen. I morgon är det valborg och om det är fint väder blir det grillning hemma hos oss. Det skulle iof vara kul att gå och kolla på en brasa, det var säkert 13-14 år sen sist.
Jag får kolla med dom andra vad dom vill göra. 

Nu är det bara 40 minuter kvar innan jag får gå hem... kanske ska jobba på lite så att man blir klar. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback