April, april din dumma sill

Gud vad tiden går fort!!!
Det är redan april... jösses. Snart är det sommar. Längtar som f*****n!

Har ni blivit lurade idag då? Jag har inte blivit det.. än. Fast jag gick nästan på Aftonbladets artikel om sockerskatt http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6880606.ab
Det  skulle inte förvåna mig om det är sant men samtidigt så känns det som ett skämt.

Det är även sista arbetsdagen den här veckan. Sen 4 dagars ledighet. Sweet!
Jag behöver verkligen vila upp mig. Av någon konstig anledning så har jag varit helt förstörd hela veckan. Sovit dåligt, allmänt dåligt humör och hur seg som helt. I morgon ska jag iväg och träna, måste börja forma kroppen nu när alla kilon försvinner. :D

Dags att jobba lite. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback