Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag!

Jag hade dock hoppats på att dagen hade börjat bättre. Först lyckades jag försova mig... vilket skapade lätt panik eftersom jag var tvungen att duscha på morgonen. Om jag hade varit riktigt smart så hade jag gjort det igår men var lite för lat.

Sen var bussen sen.. suck. Det betydde att jag hade 2 minuter på mig att hinna från bussen till tåget.
Det finns en enkel anledning till varför jag INTE tränar på morgonen... jag tycker inte om att springa så tidigt!

Ja ja, lite tur hade jag iaf. En kompis Jimmy jobbade på tåget och jag fick sitta i 1:a klass. Där är det alltid lite folk och lugnt och skönt. :D

Nu är jag iaf på jobbet och har redan börjar räkna ner tiden. I dag slutar jag kl 16 och ska iväg till bästa Tina och fixa naglarna. Vill att dom ska vara extra fina nu när det är helg!

Sen blir det en lugn hemma kväll med min älskling. Myspys delux!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback