Uppdatering

Sorry att jag inte har skrivit på några dagar. Jag har haft häcken full hela veckan.

I tisdag fyllde jag år. Fick väl runt ett 60 tal gratulationer på facebook och en jäkla massa mail från kompisar runt om i världen.
Dagen blev ganska lugn. Efter jobbet åkte jag över till Bästa Tina. Jag fick nya, vackra naglar i present av henne. Tack vännen, jag är super nöjd!!

På kvällen sen så testade jag och Patrik min dansmatta som jag fick av honom. Det var riktigt kul och vissa saker var extremt svåra. Det finns inga ord för att beskriva hur Patrik såg ut när han "dansade". hahaha gud vad jag skrattade.


I onsdag var jag först på Halloweenfika på Proffice. Fick täffa min kontaktman Jonas för första gången. Han hade bara bra saker att säga om mig. Jag gjorde ett riktigt bra första intryck och han sa att jag är som född konsult, jag skulle passa med att jobba med allt.
Det är riktigt kul när man får höra sånt. Det lyfter ens självförtroende.
Efter det bar det iväg till Bifrost Damklubb. Temat den här månaden var tysk afton. Bara tysk mat, salami, kalkon, mormors hemgjorde tyska potatissallad.... den var helt underbart god.
Varför har jag inte fått smaka den förut?? hmm ska ta upp det med mormor.
Tyskt vin och tysk öl.

Maria hade även bakat tårta till min ära. Jag fick jätte fina blommor och sång. Tack!

Efter jobbet i går åkte jag över till mamma och bakade bröd till festen i morgon. Nu är det bara maten som ska göras och det går fort. Tyvärr kan jag inte skriva vad det blir för mat då många av gästerna som kommer läser min blogg. (Berättar senare)

Nu har jag bara det sista som ska göras när det gäller lekarna sen så är allt under kontroll. Vi ska fixa i lokalen i kväll så slipper man stressa i morgon. Vill inte göra samma misstag som när vi hade både min och Patriks 25 års festen... var helt slut när gästerna kom.

Nej nej, inte i år. Då ska jag vara avslappnad och lugn. Det är iaf planen. hihi

Fortsätta jobba nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback