Stjärnor dör som flugor

Nästan i alla fall....

Nu är det dags för ännu en popstjärna att möte gud där uppe.
I lördags dog Stephen Gately från pojkbandet Boyzone efter en vild festkväll på Mallorca. Han partner hittade honom i vardagsrummet på morgonen i den lägenhet som dom bodde i. Det sägs att han kvävdes av sina spyor. Det är bara att invänta obduktionen.

Tragiskt sätt att dö. Av alla sätt så skulle inte jag vilja dö så... usch!

Dom som känner mig vet att jag är lite svag för pojkband. Jag älskade New kids on the block när jag var runt 12-13 år, sen kom East 17, Take that, Boyzone, Backstreet boys, Westlife... jag har gillat dom alla. Vissa har jag t o m kvar som favoriter. =)

Det är tur att alla har olika smak på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback