Rensat ut garderoben

I går tog jag tag i garderoben och rensade ut den. Alla kläder jag inte kunde ha hamnade i svarta sopsäckar och ska skickas iväg. Jag blev så j*la glad när jag upptäckte att jag kom i ett par svarta byxor som jag inte har kunnat ha på nästan 2 år. SWEET!!!!!
2 stora soppsäckar blev det till slut. Nu ekar det nästan i garderoben haha

Sanna kom över igår kväll. Jag hjälpte henne att färga håret brunt och slinga det. Det blev riktigt bra!
Lite vin, chokladpudding och film blev det också. Ice age 3 och Män som hatar kvinnor. Vi hade en trevlig kväll!

Snart kommer Patrik hem från Stockholm. Han har varit och kollat på NHL med några kompisar. Det ska bli skönt när han kommer hem, jag har saknat honom.
Jag kan ogilla honom på vardagarna för han kan vara dryg och "i vägen" men så fort han åker bort, även om det bara är 24 timmar så saknar honom som f*n. Konstigt hur hjärnan och hjärtat är... det är väl så kärlek är. =)

Jag har iaf saknat min snutt och vill bara ha honom här nu. Snart...

Dags att dammsuga.


Kommentarer
Postat av: Liten

Skönt att rensa =)

Synd att du inte kunde komma, kvällen ig¨r vart riktigt lyckad, inte lika kul att städa idag dock..

Hoppas att du med sällskap hade det bra!

2009-10-04 @ 18:02:00
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback