Oktober...

Jaha... då var oktober här. Nedräkningen till min 30 års dag tickar på förfullt. Det är nära nu... Usch!
Jag vet inte om jag vill fylla 30, inte för att jag har något val men ändå. Det är stort att vara 30... speciellt när alla vännerna fortfarande är under 30.
Det kanske låter löjligt men jag ska väl erkänna att jag har lite åldersnoja.

I tisdags firade jag och Patrik 4 år förlovningsdag. Vi hade en mysig kväll med kinamat, vin, äppelpaj med vaniljsås (mormor hade gjort den till oss) och sen kollade vi på film, Änglar och Demoner. Tyvärr så blev det inte så mycket mys. Patrik var för trött efter en jobbig dag på jobbet. Men det gjorde inget... vi hade en jätte trevlig kväll.

Hittills idag har jag varit på gymmet med Malin. Vi har börjat på ett nytt träningschema idag. Det gick bra, helt annorlunda från hur vi brukar göra. Jag tror att det här kommer att funkar jätte bra.

Dags att ta tag i disken.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej! Läser din blogg varje dag och följer din kamp.

Jag vill gärna veta hur kom det sig att du började träna och när kan man få se före och efter bilder?

Ha det bra och keep up the good work!

2009-10-01 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback