oj då...

Det var visst ett tag sen jag skrev något här. Sorry!

Jag har haft ganska mycket att göra.. vilket är svårt att tro eftersom jag är arbetslös. Vissa tro väl att jag bara ligger hemma i soffan och pillar naveln men så är inte fallet.

Jag har fullt upp varje dag med att söka en jävla massa jobb, laga mat, diska, städa, tvätta och allt annat som en viss person tycker att jag ska göra. Börjar bli lite trött på det men jag ska väl inte klaga. Eftersom jag inte har några pengar att bidra till hushållet så bör jag ju göra något.. som att ta hand om markservicen.

Men jag ska vara helt ärlig nu. Jag är helt slutkörd!
Att bara vara hemma blir man deprimerad av och att sen få svar på jobbansökningar att man inte har gått vidare får en att bara sjunka längre ner. Jag får inga pengar från a-kassan vilket inte underlättar. När man inte ens har 20 kronor på kontot 2 veckor efter lön.. då är det illa. Man blir helt fast, kan inte göra något.
Jag vågar inte fråga Patrik om pengar... han lägger redan ut tillräckligt Jag skäms för att vara i den här situationen. Gillar det inte!

Nu ska jag gå och sova. I morgon är en ny dag och förhoppningsvis mår jag lite bättre. Först träna på morgonen, sen träffa min jobbcoach och sen luncha med Sanna. Jag ska bara råna min spargris först.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vet hur det känns att vara utan pengar, det är inte kul nånstans! :/ Hoppas det löser sig snabbt för dig vännen.

Vad händer i helgen o så annars?

Kram

2009-10-09 @ 13:58:43
URL: http://likeucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback