Jösses vad trött jag är!

Klockan ringde kvart över 5 i morse. Jag ville inte kliva upp men tanken av att tjäna en extra krona fick mig att rulla ur sängen.
I går när jag var på Hässlö och hjälpte Åsa fick jag frågan om jag kunde hoppa in och hjälpa till i köket på Emausskolan. Visst sa jag! Pengarna är bra och jag är i behov.. så vad gör man. Det är bara att ta sig i kragen och gå upp tidigt.

Jag gick på Emausskolan när jag gick i årskurs 7 och 8. Politikerna sa att skolan skulle rivas och alla elever flyttades till en nybyggd del på Önstaskolan... men Emausskolan revs aldrig. Den är sen 13-14 år sen en lågstadieskola.

Iaf... efter en lång och jobbig dag så var jag helt slut när jag kom hem. Vilade en stund innan det var dags att åka ner till rekryteringsmässan. Det var många företag men tyvärr inte så mycket för mig. Jag pratade lite med några företag men inget av intresse. Uniflex hade några öppna tjänster i Uppsala som verkade intressant så jag lämnade mitt cv.

Anyway... jag längtar till i morgon. Då börjar jag på mitt första uppdrag som konsult från Proffice. Mariefreds Redovisning i Västerås ska få chansen att se vad jag går för. Det är ett kort uppdag på 8 dagar men jag ska ge allt och göra bättre än mitt bästa... då kanske det finns en chans till förlängning.
Håll tummarna för mig i morgon!!

Nu ska jag slappa i soffan... utan att somna. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback