Jag har en hemlighet...

Det händer lite saker just nu.... vet inte om jag ska berätta.
För tillfället är det osäkert hur det kommer att gå i längden men jag är super glad.

Nyfiken????

Jag kan inte hålla det inom mig nå mer... JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!

Det är ett uppdrag via Proffice på 8 dagar med stor chans till förlängning. Om jag gör ett bra jobb..och kommer jag själklart att göra. Det kan jag lova!

Ni kanske inte tycker att det är nått att vara glad över.. "bara jobba i 8 dagar". För mig betyder det här allt!
Efter att ha varit arbetslös i 8 veckor så är jag överlycklig för allt jobb jag kan få. Så länge jag kan betala mina egna räkningar så är det bra.
Nu är det bara att hålla tummarna att allt går så bra att chefen blir nöjd och vill ha kvar mig!

YES!!!

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Jag håller på med ett bildspel till min 30 års fest. Det är kul att kolla på alla bilder från när man var riktigt liten.

Visst var jag gullig när jag bara var 6 månader??


Många bilder kommer det att bli.... det är ju 30 år av bilder jag ska kolla igenom. Just nu så tror jag att jag har alla bilder jag behöver. Undra hur mina vänner kommer att gilla att se bilder på sig själva från 5-6 år tillbaka? haha

Jag har den bästa (kankse värsta enligt henne) på Bästa Tina. Hoppas hon inte dödar mig.... hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh grattis vännen!! Hoppas att det går bra och att du får stanna länge!!



Åh nej är det nu jag ska vara RIKTIGT orolig :(

Du vill väl att alla ska stanna kvar på din fest, inte ska du väl skrämma bort alla genom att visa fina bilder på mig ;)



Puss och kram

2009-10-16 @ 17:04:38
URL: http://nailsandbeauty.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tur du inte har nå bilder på mig så långt tillbaka i tiden haha...fy fan! Ska försöka ordna barnvakt så jag kan komma =)

Puss o kram!

2009-10-16 @ 19:00:48
Postat av: Anna

Tina: hehe... jag tror nog inte att någon kommer att bli skrämd.. däremot blir det många skratt. Och ja! Du bör vara orolig.. kommer du ihåg white party 2004?? haha

Evelina: Jobba hårdare.. du måste ju komma!!!

2009-10-16 @ 21:16:39
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Liten

Stort grattis till jobbet gumman!

Så glad för din skull =)

2009-10-17 @ 12:27:40
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback