Helgen

Helgen har varit riktigt bra. I fredags kväll var jag hemma hos Louise och hennes föräldrar i Hökåsen. Lite ost, kex och vin blev det. En skön kväll måste jag säga. Jag tog bussen hem halv tolv.

På lördagen var jag ut och handlade med mamma på dagen. På kvällen var vi och bowlade på Strike. Jag har aldrig spelat så dåligt som jag gjorde. Jösses va dåligt det gick... men men 2 timmar spelade vi sen gick grabbarna vidare. Tina och jag gick och åt kebad och tog sen bussen hem. 

I går blev det ganska lugnt... log mest i soffan och slappade. Skönt! I bland har man rätt att slappa. hehe

I dag ska jag iväg till mamma och baka bröd till festen. Det är nära nu.. bara 12 dagar kvar... och bara 7 dagar och 13 timmar tills jag fyller 30. oj oj vad tiden rinner iväg. Det var ju inte så länge sen det var 100 dagar kvar. Jag hinner knappt med... Jösses!!

Dags för lite lunch sen ska jag åka.

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej hej tjejen!



Kul det var att springa på dig och tina i lördags. Hoppas du får det superbra på festen :)

Krams

2009-10-19 @ 14:10:27
URL: http://likeucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback