En underbar helg!

Helgen började med en lugn och skön fredag. Patrik var på hockey och sen krogen och jag satt hemma och kollade på idol och slappade i soffan. Det är sssåååå skönt att bara få vara lite själv ibland... då kan man bestämma själv vad man vill göra. hehe

Lördagen var det lite mer fart. Vi åkte iväg och inhandlade en massa till min fest som är nu i helgen. Sen till mamma och pappa och fikade. Vi kollade på deras lilla hyrbil som dom har just nu medans deras bil är på service. Det var en jätte liten Toyota, Agyo har jag för mig att modellen hette. Sak samma... liten var den verkligen.
Jag provkörden den i söndags och blev lite kär. Skulle passa mig ganska bra. hehe

På lördag kväll hade Patirk planerat en överraskning åt mig. Jag visste bara att jag skulle vara klar vid en viss tid. Vi tog bussen ner till staionen och sen hoppade på tåget till Stockholm. där hoppade vi in i en taxi. Jag fick snällt hålla för öronen medans Patrik sa till chaffören vart vi skulle. Jag hade en aning om vart men man vet aldrig med Patrik.

Vi hamnade iaf på Wallmans Salonger! Det var en helt underbar överraskning!!!
Vi åt en tre rättersmiddag, drack bubbel till förrätten och ett gott rött vin till maten. Det var shower nästan hela tiden. Aldrig en tråkig minut. Dessutom så uppvaktade personalen mig. Inte bara mig dock... det var några fler som också fyllde år men det gjorde inget. Jag fick verkligen känna mig speciell i några minuter.

Kvällen var helt perfekt och jag var super nöjd. Den bästa presenten på länge måste jag erkänna!

Nu har jag börjat räkna timmarna.... 01,20 i natt är det 30 år sen jag föddes.
Helt otroligt. Jag kan inte fatta att jag fyller 30 år i morgon. Lite cool... hehe

Nu ska jag jobba vidare.

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback