Det var jobbigt...

.. att gå upp tidigt.
I morse ringde klockan halv 8. Det är inte varje dag den ringer så tidigt... jag brukar vanligtvis inte rulla ur sängen före 10 men i dag skulle jag träffa min jobbcoach. Tanken var först att jag skulle ha tränat innan.. men det orkade jag inte.

Mötet gick iaf bra. Han berömde mig för allt arbete jag har lagt ner. Jag har varit hos 4 företag och presenterat mig och lämnat mitt cv.
Det är alltid skönt att få beröm. Det ökar självförtroendet!
Jag har även skickat iväg ett brev till ett företag som är intresserade av mig. Får väl veta i början av veckan om jag får komma på intervju. Håller tumarna!

Lunchen med Sanna blev tyvärr inställd. Hon hade inte tid.. synd. Det var länge sen vi lunchade. Nästa vecka kanske.. får se om Patrik kan vara gullig och ge mig "veckopeng". hehe

Nu ska jag fortsätta läsa min bok. Har helt fastnat i "Infiltratören: den smutsigaste härvan inom svenk polis" av Lasse Wierup. Den är riktigt bra!

Ha en mysig fredag!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sorry för lunchen... hade skrivbordet fullt i morse när jag kom och INGEN hade velat hjälpa till när man hade en ledig dag i går :-( då vet man till nästa gång. Hoppas på lunch nästa vecka med dig.. Stora kramen. /Sanna

2009-10-09 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback