YES!!!!

Kontraktet skrivs på måndag, nyckeln sitter på nyckelknippan och lönen är super bra!

Från och med på måndag är jag anställd hos Onedoc AB som ekonomiassistent/alltiallo.
(Lite av det dom gör kan ni se på www.listbutiken.se.)

Det mesta är det samma som jag har gjort under tiden som konsult på företaget de senaste 3 veckorna med utbetalningar för mikrolån men det kommer att bli mer arbetsuppgifter.. mycket mer. Jag kommer att vara spindeln i nätet vilket jag älskar att vara.
Dessutom så har jag bytt lokal. Jag har fått flyttat ut till Tunbytorp.
Cykelavstånd.. me like.
Då sparar man in lite pengar när man slipper åka buss.

Helt underbart!!!!!!

Chefen Dylan var snäll och sa att vi skulle sluta kl 12 idag. Han och min andra chef Tobbe ska åka till norge över helgen och åka skidor.
Så skönt att få gå hem tidigt på en fredag. Iaf idag... fredag den 13:e.

Senare idag är det mat hos mamma... pannkakor. Gott!! Efter det ska jag och mamma gå över till Carina, mammas väninna som fyller år. Jag ska göra en blomsteruppsättning till henne.
Annars kommer dagen att vara lugn och skön.

Slappa är dagens ord. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback