Nu har jag återhämtat mig

Nu börjar allt gå som jag vill. Jag får vara kvar på mitt jobb, vilket känns helt jävla underbart!
Min chef ska bara bröka lite med Proffice ang mitt kontrakt. Det kontrakt som jag har går ut den 13 november men Proffice tycker att jag ska vara uthyrd i 3 månader till men min chef vill annat. Jag hoppas att allt löser sig och att jag blir anställd på rätt sätt. Då blir det även mer pengar i fickan. Man blir inte rik av att vara uthyrd direkt.

I helgen var det fest. Min 30 års fest!
Den blev riktigt lyckad, alla hade trevligt och jag fick underbara presenter. Presentkort på kläder och spa.
Tack mina underbara vänner!!!

Lite bilder från partajet. Vi börjar med oskyldiga bilder från början av kvällen... med lite lekar där vissa fick för sig att nästan ta av sig kläderna hehe.
(Alla bilderna är klickbara)
      

Ju mer sprit i kroppen, galnare bilder...
      

Är du en kompis på facebook?? Där finns alla bilder från kvällen.

Nu ska jag pussa kudden... är helt slut efter en lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback