Nu händer det saker...

I morgon gör jag min sista dag som konsult.... sen blir jag anställd av ett företag som heter Onedoc.

Det känns så jävla bra!!!

Jag och Sandra (en tjej jag jobbar med) var på ett lunchmöte med cheferna idag och vi fick då veta alla ändringar och planer för oss två. Det var bara positiva besked för oss och jag är super glad. Jag får vara kvar och jag kommer att få göra mycket mer än det jag gör idag.

Min närmaste chef är fortfarande oerhört chockad över att jag lyckades driftta en hel enhet efter 2,5 timmes introduktion Jag fattar inte själv hur jag lyckade men det gick super brai alla fall.

Oki.. vad jobbar jag med då?!?!? Jag sköter om utbetalningar och fakturering från www.pengarpakontot.se

I skrivande stund så håller jag på att jaga bedragare och det går framåt måste jag säga.
Ingen idiot kommer förbi mig... haha

Nu är det dags att sova. I morgon är det fredag och sen helg. YEAH!!




Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj, haha när jag läser på hemsidan så verkar det inte ha gått så bra med dom där bedragarna:) Tur att du slutade :)

2009-11-25 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback