Modell för en dag

I fredags var jag, Tina, Eve och Sanna modell för en dag. Jag hade vunnit en tävlig och vi fick åka limo till fotograferingen.
Allt gick jätte bra och det var super kul. Inte lika kul var det på lördagen när jag och Sanna åkte ner för att kolla på våra bilder. Dom var borta! Något hade gått riktigt åt skogen fel när våra bilder laddades ner på datorerna... suck var det enda jag kunde säga.

Vi fick självklart komma tillbaka på söndagen och bli omfotade.... vi fick åka limo igen. hihi
Tina kunde tyvärr inte komma, hon hade lovat att hämta sin bror och Eve kom med Emil men han ville inte vara där. Så det var bara jag och Sanna som fotades. Vi hade jätte kul!
Alla kom ihåg oss.. eller rättare sagt Sannas hundar. Dom lyckades charma alla som jobbade där.

Som kompensation för allt strul så fick jag ALLA bilder som togs på mig för 1995:-. Kanske lite mycket tycker ni... men däremot så har jag 98 bilder varav 90 är bra. Jag är nöjd och det är det som räknas!

Några av alla bilder: (klickbara)

     

Vad tycks???

Jag har även tagit mig tiden och gjort om min blogg (tyck f5 om ni inte ser den nya designen).
Lite små detaljer kvar att göra men är ganska nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback