En lugn helg!

Helgen har varit väldigt lugn och skön.
I lördags var vi hos Patriks föräldrar och åt en sen lunch. Det blev tre rättsers lunch plus tårta till kaffet. Vi behövde inte ät någon middag efter det kan jag lova.
På kvällen sen så kollade vi på film och bara slappade.

Söndagen bjöd på brödbakning.
Jag fick en Electrolux hushållassistent när jag fyllde år... så nu j*lar ska det alltid vara hembakat bröd. Mums

Så här ser den ut:

Den var riktigt bra och brödet blev super gott!!!!

I dag fick jag följa med på kundbesök i Stockholm direkt på morgonen. Det intressant att se hur Dylan jobbar när han raggar nya kunder till företaget. Han är duktig måste jag säga.
På vägen tillbaka till stan höll vi på att krocka på en av de dummaste påfarter någonsin. Vägen tog bara slut och en lastbil vägrade släppa in oss på E4:an.
Hur fan kan man bygga en så idiotisk påfart... hmmmm.

Tillbaka på kontoret gjorde jag rent där jag ska sitta. Det behöves verkligen städa och damma. Jag passade även på att flytta runt lite grejor så att det båder ser bättre ut och ger mer funktion. I morgon är det dags att sätta igång på riktigt. Min dator ska ställas upp, pärmar och papper ska sorteras. Sen kommer allt att gå som jag vill.
Jag vet vad jag ska göra och jag kommer att se till att allt blir gjort bra.

Märks det att jag är taggad?? För det är jag.. till 120%.

Nu kör vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback