Äntligen!

I dag fick jag lön... en bra lön. Det är första gången sen augusti som jag får en bra och underbar lön.
Det bästa av allt är att jag kommer inte att sprätta allt. Jag kan faktiskt lägga undan pengar.

Så jävla underbart!!!!!

Men som vanligt så kunde jag inte låta bli att impuls shoppa lite.
Nya underkläder och en klänning från Lindex fick följa med hem från Hälla. hihi

Klänningen kan jag visa bild på... men underkläderna håller jag hemliga.

Blev kär på en gång... sen var den underbart skön också.

Väl inne på Maxi passade jag på att använda presentkortet jag fick av Sanna.. ett par nya snygga skor. Det behövde jag... nu kan jag slänga mina gamla, trasiga. Skönt!

Nu ska jag hoppa i myskläder och drick te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback