Snart är det slut....

Nästa vecka har vi dom 3 sista lektionerna sen är skolan slut. Om mindre än två veckor tar jag äntligen min examen.
Det ska bli sssssååååååå skönt!

Slippa det här och komma ut i arbetslivet och börja tjäna lite pengar. Det är bara att hålla tummarna att man även får jobb i höst. Känner inte direkt för att gå arbetslös... det suger ju!

Jag både hoppas och tror att arbetsmarknaden har vänt till hörsten. Annars är det inga problem att pendla till en annan stad. Vad gör man inte för att få in stålar?!?! haha
En sak har jag lärt mig.. man ska inte vara kräsen när det är kris. Då går det bara åt skogen. Allt som ger en inkomst funkar för mig. När marknaden vänder så är man taggad att söka nytt.

Jag har iaf jobb för sommaren på ICA Butiksadministration. Jag hoppas att jag får vara kvar där i höst, jag gillar det stället. Bra arbetsmiljö, bra lön (jämfört med csn) och härliga arbetskollegor!

Sanna: Snart kommer jag!!!

Nu ska jag återgå till att skriva affärsbrev på engelska.. innan läraren ser att jag bloggar. =)

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

VA BRAAAAAAAAAA!!!!!! MISS YOU!!! Kramen till dig /SannaPanna på BAS ;-)

2009-05-07 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback