Nä nu jävlar!

Jag måste lägga i en högre växel om allt ska gå som jag vill. Jag närmar mig mitt mål men det går inte så fort som jag vill.. ärligt talat går det sakta.
Jag har varit lat på senaste tiden och inte tränat så mycket som jag borde ha gjort.. men nu är det ändring på det.

I morgon bitti ska jag träna med Tina. Så kan hon få piska igång mig. haha
Känner jag Tina rätt så kommer hon köra hårt med mig.
Jag vet redan nu att jag kommer vara helt slut.
Men det är bra... jag behöver någon som är hård mot mig.

Jaha, ledig idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra.... Jag tar nog dagen som den kommer och slappar lite. Jag tänkte ta en promenad på eftermiddagen i 1 timme.

I kväll blir det lugnt. Patrik ska till Peter och kolla på hockeyn. Popcorn och film blir det för min del och sen sova tidigt. Tina hämtar mig kvart över nio i morgon.

Fixa till lite lunch tror jag.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Imorgon blir det hårdträning, och jag kommer inte va snäll mot dig! Du ska inte kunna lyfta en rep när jag är klar med dig =) Men det är så det ska vara hehe

Så ladda batterierna för imorgon kör vi!! Jag har lagt upp ett träningsprogram för imorgon!

Puss och kram

2009-05-08 @ 14:10:26
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback