Kvalificerad redovisningsekonom!

Nu har det nästan gått en veckan sen jag tog min examen och nu har det börjat sjunka in. Jag är en kvalificerad redovisningsekonom!
Fan va coolt!!

Festen blev lyckad och jag fick många fina presenter.. även fast jag inte bad om det.

Tack mina underbara vänner och speciellt tack till mina föräldrar för allt stöd jag har fått under dessa två åren!

Jag tog inte så mycket bilder men några blev det:

Jag & mamma utanför Västerås Teater




Min klass (några saknas på bilden)


Mattias & Elias


Mormor


Min faster Åsa & hennes man Richard kom från England


Mina svärföräldrar Inger & Leif


Mamma & Jonatan


Mina presenter (jag behöver inte köpa vin på ett tag hihi)


Nu har jag lite semester innan jag börjar jobba den 1 juni på ICA Butiksadministration. Eller iof, semester skulle jag inte kalla det riktigt.... vi håller på att renoverar hallen. I dag ska vi äntligen börja måla. Vilket betyder att vi snart är klara. Jippi! Börjar bli trött på allt byggdamm som det blir när man renoverar. Det är fan damm överallt känns det som.

Lite bilder har jag självklart tagit under byggets gång.

Innan: Det var väldigt blått.....






Patrik i full gång med att försöka skala bort 5 lager tapet


Så här ser väggen ut nu när den har spacklats


Nu ska jag gå och börja måla.

Ha en underbara dag i solen! Jag ska skynda på så att jag också kan njuta av den!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det kommer bli kanonfint =) ser fram emot att komma och titta sen =)

Puss och kram

2009-05-26 @ 19:58:34
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Louise

Fin klänning :)

Grattis till examen oxå :)

2009-05-26 @ 23:22:22
URL: http://asnailstale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback