Hallen är klar!

Nu är renoveringen av hallen klar. Det ända som ska göras nu är en väggmålning men det tar vi när vi vet exakt vad vi vill ha och när vi har tid att göra den.

Liten påminnelse hur den såg ut före:

 

Resultatet:









Ljus och fin! Vi är jätte nöjda!

I morse var jag upp tidigt och tvättade. Runt nio tiden cyklade jag iväg till rocklunda för att gå spåret med Sanna. 7 km på 1 timme blev det. Helt ok tycker jag, underbart skönt.

Louise var här för en stund sen och fikade. Det var riktigt trevligt, det är inte så ofta man träffar henne. Och om allt går bra med killen sin så kommer jag få träffa mycket mindre om ett år. Hon ska troligtvis flytta ner till Göteborg då. Håller tummarna att det går bra mellan dom.

I dag är det perfekt väder för att vara ute. Lite senare ska jag cykla över till mamma och äta pannkakor.

Nu ska jag vika tvätt sen ut till balkongen igen!

Ha en underbar dag!!


Kommentarer
Postat av: emilia

de blev ju super fint gumman =)

2009-05-30 @ 08:40:19
URL: http://miliaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback