EXAMEN!!!

I dag tar jag min efterlängtade examen.
Nu är jag en kvalificerad redovisningsekonom!
Jag kan inte fatta att det redan har gått 2 år sen jag startade skolan. Tiden har verkligen flygit iväg.

Det har varit 2 roliga och extremt tuffa år. Kravet för att kunna få sitt examensbevis är att man har minst godkänt i alla ämnen... vilket har varit svårt. Jag har ju inte direkt något läsarhuvud så vissa ämnen har varit oerhört svåra för mig.
Men jag fixade det!

Jag är så stolt över mig själv!

I kväll blir det fest hemma hos mina föräldrar. Allt är fixat och klart. Mina vänner som har stöttat mig under dessa år kommer och även Patriks familj. Patrik lyckades i sista sekund att byta skift på jobbet så att han kunde vara med i kväll.

Det som ska göras nu på morgonen är att locka håret och fixa till naglarna... så det är väl bara att börja så att jag slipper stressa sen.

Ha en underbar dag, det ska jag ha!!


Kommentarer
Postat av: SannaPanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!



Du e värd varenda sekund av denna examensdag!!

Snart ses vi!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-05-20 @ 09:47:04
URL: http://sanniis.blogg.se/
Postat av: Monica

Grattis till examen. Du har kämpat hårt för att nå ditt mål. Passa på att njut av allt. Kramar

2009-05-21 @ 07:42:23
Postat av: elin

Grattis ! vad roligt :D

Ut o fira ordentligt nu :D hehe

kramar

2009-05-22 @ 09:05:49
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Liten

haha ja det är en helt underbar bok, så udda =)

Det är bättre nu iaf, har varit i en svacka, men försöker ta mig upp. Ja det är verkligen länge sen, träffas snart och skvallra ikapp?

Tänkte föreslå en fika, men det är svårt när jag inte äter sött, men över en fruktsallad kanske? ;P

2009-05-23 @ 11:20:46
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Jonna

Grattis! Hoppas du njöt ordentligt den dagen och fortfarande, du borde vara superstolt över dig själv:)

Kramkram

2009-05-25 @ 09:24:15
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback