Då kör vi så det ryker!!

I morse var jag uppe med tuppen... eller kanske inte riktigt. Jag klev upp halv nio. Tidigt för att vara mig på en lördag. Jag gillar ju att sova och brukar inte vara uppe före tio på lördagar men i morse skulle jag ut i spåret. Jag körde intevall träning så jag både joggade och gick i rakt takt.
Det blev 5 km på 40 minuter... ganska bra gjort måsta jag säga. Det var första gången jag var ut så jag är iaf nöjd. Jag har världens träningsvärk efter träningen igår... det blev bröst och rygg.

Jag var även iväg till Irsta i dag på min brors styvdotter konfirmation. Jag kom på mig själv hela tiden att jag satt och tänkte på hur min egen var. Vi hade riktigt kul på den tiden. Det var 15 år sen!! Snacka om att tiden går fort. ojoj


Nu sitter jag och väntar på att mina tjejer ska komma. Det är dags för den stora finalen i Eurovision Song Contest 2009!

Jag har några favorter som jag hoppas på, Grekland, Danmark, Island och Azerbanjan.

Självklart så håller jag även tummarna för sverige och Marlena.
Det vore ssssååååå kul om vi vinner hela skiten. Jag tror inte det men man kan ju hoppas.

Jag ska fixa till mig nu innan dom ramlar in.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback